kawan-kawan

Monday, September 19, 2011

Aqiesh yg kreatif

aqiesh... bagiku dia seorang yg kreatif... bakatnya dah nampak masa dia kecik lg sbb dia suka sgt susun mainan mengikut kreativiti dia.. takpun dia suka susun magnetic card dkt fridge... sekejap menegak, sekejap mendatar... terkejut jugak mula2 tu... but, i love it!! she likes to explore things... anak abah la katakan...

ni masa dia umur setahun lebih...

bila dia dah mula pandai pegang pen, bakat dia makin ketara... ada jer benda2 yg dia lukis... seronok... suruh la dia lukis apa pun dia akan lukis tp versi dia la... hehehe... ni lukisan versi ibu, suh dia kaler jer... 1st time she uses water color... n this is the result...

*lukisan ni aku yg lukis... ala2 manja... huhuhu*

ni pun dia yg lukis... masa ni aku kat uia gombak (kursus kat sana)... tetiba jer dapat sms drpd en. suami... tgk2... surprise!!! another masterpiece from her....

ni tajuk dia ~ dinosaur

then... dia mengejutkan aku lagi sekali... tada.... senyap jer dia ngadap laptop... tetiba... ibu... tgk ni kakak lukis... errrmmm.... actually ni program apa ntah yg abah dia cari kat internet... n she likes it bery-bery much!!

sekali lagi dia tunjukkan kreativiti dia dgn buat org guna coins... ni pun dia buat masa ketiadaan aku... agaknyer idea kreatif dia muncul bila aku takde sbb apa yer... mungkin bila aku ada... dia takde masa berkreatif sebab asyik bergaduh dgn aku jer kerja nya... huhuhu... tapi aku suka sbb selepas tu kami jadi rapat... sangat2...

"ibu... ni ibu... kakak buat..."

cuba teka siapa saya???

CAK!!!!

saya la yg ibu saya cerita tu...

4 comments:

  1. kretifnya dia susun duit syiling tue kak liney.. ! =D

    ReplyDelete
  2. thanks asna :) dia memang mcm tu... nanti bila bby asna dah besar sikit, asna expose dia ngn mcm2 benda n mainan... lama2 kita akan tau dia minat apa... seronok tgk perkembangan anak ni :)

    ReplyDelete
  3. hehehe..
    dia ikut ibu dia ma...

    ReplyDelete